zondag 13 maart 2011

Oefening baart kunst

Nouja kunst..

Vrijdag heb ik een hartje gehaakt.

Dit weekend ben ik verder gegaan met haken. Ik kan in ieder geval zeggen dat ik de wol waar ik mee begon een groot deel van de schuld kan geven :-).  Ik heb nieuwe wol (van de Zeeman) en daarmee gaat het een stuk beter. Daar ben ik erg blij mee.

Ik ben begonnen aan een "Circle of friends" gevonden op de website van Karin aan de haak.

Eerst in het blauw en met één draad, maar na een paar rondjes zag ik dat ik niet overal even strak (of los) de draad had aangetrokken. Daarom besloot ik opnieuw te beginnen en dan ook meteen met verschillende draden.

Bij de roze is het iets beter en de verschillende kleuren maken het haken ook iets makkelijker. Ik vind alleen dat mijn Circle niet echt lijkt op de voorbeelden.. dus ik zal toch wel iets fout anders hebben gedaan.
Ik haak nog even verder....

Geen opmerkingen: