dinsdag 15 maart 2011

Naalden en restjes

Haaknaalden
Via de breiblog van Annemarie en via Imke kwam ik terecht op de website van Teresa. Wat ziet het haken er bij haar soepel uit! Ik denk dat ik mijn haakproblemen ook kan wijten aan de verkeerde haaknaald..

Morgen ga ik nieuwe haaknaalden kopen. Ik durf eigenlijk niet.. Ik heb erg moeten lachen om het stukje dat Ingthings schreef over haar wolwinkeljuf. Mijn wolwinkeljuf is precies zo..

Couscous
Gisteren hebben we weer een heerlijke couscoussalade gegeten. Ik heb veel restjes uit het weekend verwerkt, waaronder waterkers, avocado, dille, een bosuitje, een ingemaakt citroentje, een half doosje tuinboontjes en een half zakje pistachenoten en oja feta. Het was een mooie groene salade. Met lekkere olie, naanbrood en de Muhamarra die nog over was van vorige week hebben we zitten smullen.

Geen opmerkingen: