dinsdag 5 juli 2011

Giant Granny Square

Een paar dagen geleden heb ik besloten mee te doen aan de Giant Granny Square Challenge van Le Monde de Sucrette. Er zijn eigenlijk geen regels aan verbonden, ideaal dus! Het is gewoon de bedoeling dat iedereen die meedoet af en toe een fotootje deelt in een Flickr groep.


lemonde-de-sucrette-button-1.jpg

Ik wilde pas beginnen met de Granny Square als ik het babydekentje af had, maar ik kon het toch niet laten om alvast een beginnetje te maken. Ik had nooit eerder een Granny gemaakt. Het is eigenlijk heel makkelijk en ontspannend. Terwijl ik ermee bezig ben krijg ik allemaal andere ideeën om te maken.

De knop hier links plaats ik ook rechts op deze blog. Door er op te klikken kan je naar de Flickr groep om alle verschillende Giant Granny Squares te zien.

Geen opmerkingen: