vrijdag 15 juli 2011

Tadaa... het boxkleed

Hoera!! Het boxkleed is ook af! 
Voorkant met autootjes
De kleine knul verhinderde me telkens er lang achter elkaar aan te kunnen werken. Ik heb allemaal halve uurtjes eraan gewerkt en af en toe flink op mijn tanden gebeten. 
Ik ben er ook nogmaals achtergekomen dat bij naaien veel meer komt kijken dan alleen maar zoemzoem- naaien. Veel meer tijd was ik kwijt aan meten, strijken, spelden en nog meer meten, strijken en spelden en had ik het meten al genoemd?!

Aan twee kanten te gebruiken
 Je moet niet al te kritisch kijken naar alle randen. Ik heb beide zijden in één keer genaaid. Daardoor kon ik maar één kant echt goed netjes naaien. De 'achterkant' (die helemaal niet persé zo genoemd hoeft te worden) heeft daarom iets minder gelijke zoomen, maar over het geheel ben ik absoluut niet ontevreden!


  Ik kan bijna niet wachten de kleine jongen er op te zien liggen!

Een paar lintjes om mee te spelen.
We zijn ook bezig met het geboortekaartje.. daar kan ik ook bijna niet mee wachten. Die wordt zo leuk!!

Geen opmerkingen: