zaterdag 2 juli 2011

Worteltjes en meer


Een amigurumi maken vond ik altijd een beetje eng. Ik vond het eng om iets te maken dat ik moest vullen. Ik vulde het visje en mannie niet, achteraf hartstikke zonde. Een mooie aanloop naar de amigurumi-pinguin waren als eerst de plakjes tomaat en de blaadjes sla. Daarna ben ik begonnen met het haken van de worteltjes en daarna de radijsjes. Omdat de worteltjes maar klein zijn vond ik het op de een of andere manier minder eng dat ik ze zou moeten gaan vullen. Bovendien kan ik nu zeggen dat het helemaal niet zo eng is..!
Ik vond alle haakpatroontjes voor de groente hier

Over een maandje is Nini jarig. Het leek me een leuke aanvulling op het keukentje dat we haar willen geven. Ik moet nog wel een beetje doorhaken want ik heb de meeste groente als grapje opgestuurd naar twee pasgeboren konijntjes in het noorden van het land. 

Geen opmerkingen: