dinsdag 3 april 2012

Golfjes


Een paar dagen geleden begon ik een nieuw project op de haaknaald. Het patroon komt uit een Ariadne uit 1967. Het vordert langzaam. Nee, ik maak niet het hele vest van het plaatje. Het patroon bestaat gewoon uit een viertal toeren en die ben ik aan het haken.  Mijn blauwe werkje is maar een deel van het patroon, want op iedere vierde toer moeten nog weer golfjes gehaakt gaan worden. Zo wordt het een driedimensionaal haakwerk. Dat moet dus nog gebeuren. Er is dus nog heel wat werk aan de winkel!

Aan de kas heb ik weer een nieuwe foto toegevoegd. 

2 opmerkingen:

Miss Creatuurtje zei

Veel succes ermee ! Het begin is in elk geval heel leuk...
Jouw blog sprak me trouwens direct aan... als ik tijd heb :-) I know that feeling... maar we maken gewoon tijd é.

Als ik tijd heb... zei

Wat gezellig dat je een berichtje achterlaat op mijn blog. We maken tijd! en over een paar jaar lachen we erom!