donderdag 3 januari 2013

Terugblik 2012

Een heel gelukkig en creatief 2013. Dat alle dromen en plannen mogen uitkomen!
Voordat ik aan mijn plannen begin kijk ik nog even terug naar 2012.
Wat heb ik allemaal gemaakt?

Dit haakte ik in 2012.
Linksboven met de klok mee: de vlaggetjes met ster, pannenlappen, telefoonhoesje, mutsje, shawlette, tasje, koninginnedaghaarband,pannenlappen, squares waar ik een kussentje van haakte (onaf), bloemen, die ik verwerkte in een tasje (nog geen foto van), squares waar ik een tasje van maakte (nog geen foto van), sjaal, onderzettertjes, worteltjes voor een klein meisje. In het midden de deken met gemixt patroon van de crochet-along.
Er zitten heel wat projectjes tussen waarover ik geen blogje heb geschreven. 

Dit was de oogst van 2012 (waar ik foto's van heb gemaakt).
Het kwam nogal eens voor dat ik vergat een foto te maken en de boel al opgegeten was. Ik zit vol goede moed om in 2013 nog veel efficiĆ«nter te werk te gaan en meer te gaan oogsten. Ik heb in ieder geval geleerd in 2012!

In naaide 1 rokje en twee luiermapjes. Ik werkte wat met flock en ik bakte af en toe wat, maar te weinig spectaculair om echt bij stil te staan.

3 opmerkingen:

Angeline zei

Leuk zo'n terugblik!De beste wensen voor het nieuwe jaar!

Miriam de Vries zei

Wat heb je een gezellig weblog! En wat leuk dat je zelf je eigen groente hebt geoogst, dat zal vast veel lekker gesmaakt hebben! Ik ga je volgen en zo even verder snuffelen! Je bent bij mij ook van harte welkom, lieve groet,
Miriam
alias Bezig bijtje

Unknown zei

Wat heb je een super gaaf blog!! En wat heb je super veel mooie dingen gehaakt in 2012 zeg! Ik ben maar meteen volger geworden!

Gr. Judith

Neem je ook is een kijkje op mijn blog?

www.degrannys.blogspot.nl