zaterdag 9 juli 2011

Boxkleed


Woensdag ben ik begonnen met het naaien van een boxkleed.  De hormonen en de nesteldrang beginnen nu toch wel duidelijke vormen aan te nemen geloof ik. 
Er moet nog zoveel gebeuren! B. is nu bezig met een vloertje in de babykamer...  31-7 is de uitgerekende datum, dus we zijn goed op tijd!

Afgelopen maandag heb ik samen met mijn moeder een muurtje behangen.


Goed nieuws is dat de kleine in ieder geval met z'n koppie omlaag is gaan liggen. We gaan dus geen operatie inplannen maar gewoon wachten tot hij zich aandient, (hoera!) .. 
Hier is alvast een foto van hoe het boxkleed er nu uit ziet. Ik heb het boxkleed dubbelzijdig gemaakt. 


Jammergenoeg kom ik net stof te kort om hem af te maken dus ik moet nog op pad voor nog een stuk blauwe stof. Dat zie je niet op bovenstaande foto's maar wel op deze hieronder.  


Ik vond het vrij eenvoudig om te maken en ik ben er best wel tevreden over, al zeg ik het (alweer) zelf!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Waaaah nice! Ik ben ook begonnen op de naaimachine....vind t knap lastig soms. Heb je hiervoor een tutorial gebruikt? En zo ja, welke? Die autostof is erg leuk. En supernieuws dat de baba goed ligt!

Als ik tijd heb... zei

Dankje! Ik heb geen tutorial gebruikt. Ik heb de maten van een ander boxkleed genomen en verder heb ik geprobeerd logisch na te denken.
De autostof is van Ikea. Het is eigenlijk een dekbedovertrekje.